04-12-2010

Ella en de sjaal

Ik mocht een sjaaltje knutselen voor kleine Ella, het dochtertje van de zus van een collega. Het mocht iets eenvoudigs zijn (kan dat? bij Meneertje Ot?), met bruine teddy en de naam in 't groot erop. Toevallig had ik net flockfolie besteld bij Vermiljoen, dus toen die in de bus gleed, ging ik er direct mee aan de slag! Super gerief! Dankjewel Vermiljoen! Dat flocken, het smaakt naar meer!
Hopelijk is Ella content met haar nieuwe nekwarmer. Ik vind 'm alleszins best te pruimen! :D Heel eenvoudig is de sjaal niet, maar zoals ik al zei, Meneertje Ot en eenvoudig, dat is geen puike combinatie...




Ik ben aan 't breien aan Zsa Mask en ik weet nie hoeveel koffie ik had gedronken toen ik de hoeveelheden heb aangepast (van naald 7 naar naald 3.5), maar het klopt als Geen bus... Ik vrees dat mijn lief zal moeten rondhuppelen met een Verkleedmasker, maar alee, dat lijkt ie niet zo erg te vinden... Poging 2 wordt een tikkeltje kleiner, of dat hoop ik toch!

3 opmerkingen:

  1. Mooie sjaal zusje!
    dat Zsa Mask is ook wel de max hé !
    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Merci! :) 'k Zal 'ns zo'n Zsa Mask breien voor mini-Tuur! Goed?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. vree goed !
    Let wel op, er zal er ééntje een beetje jaloers zijn en het is niet ikke :-D

    BeantwoordenVerwijderen