08-01-2012

Fons versus naaien...

Ik was eventjes van ’t toneel verdwenen. Ik moest vlug even een kindje baren... Dit kindje dus :


Maar nu ben ik er terug! Nog niet in volle productieve modus, maar daar wordt aan gewerkt. De naaisels rollen voorlopig nog maar traagjes van de band, maar ik maak me geen zorgen. Nu even moedertje spelen en straks weer volop tijd maken voor mijn creatieve handjes. J
Omdat mijn kleinste meneer snakt naar mamamelk, geef ik jullie een kort overzichtje van wat ik heb gemaakt. Meer tekst volgt ongetwijfeld een andere keer!











5 opmerkingen:

  1. Een dikke proficiat! Ziet er een schattig bazeke uit. En echt stilgezeten heb je toch niet, precies. Mooi - en schattige - dingen heb je gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Tussen het mamamelk geven door, kom ik snel es piepen naar ferme fons!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. @ Céres : Ferme Fons is de correcte benaming! Met mijn melk in zijn motor lijkt die kleine knaap al na 2 mnd een Vlaamse Reus! Ditmaal geen tenger bazeke, me dunkt, maar een heuse kerel! Altijd welkom om 'm 'ns live te komen aanbidden he! :)
    @ Piepow & Emma en Mona : Bedankt! 't Is een brave zoon, dat Fonske!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh de snuggler, ban lotta jansdotter? Mooi mutske ook

    BeantwoordenVerwijderen