06-07-2013

Mamasha meets Dana!

Ik had jullie een rokje beloofd. 't Werd vandaag uitvoerig getest tijdens een uitstapje aan zee en 't is met vlag en wimpel geslaagd! Joepie!

Wat lukte bijzonder goed allemaal:
- soja-ijs eten met rok --> tsjek
- beetje relaxen in 't zand met rok --> tsjek
- soepbar bezoeken en kindjes proberen rustig/proper houden met rok --> tsjek
- lol beleven @ kids@Oostende met rok --> tsjek
- mijn jongste uk achtervolgen tijdens een optreden van Jeuk met rok --> tsjek

Die rok is dus een blijvertje! En hier is 'm dan!


't Werd een simpel A-lijntje van Mme ZsaZsa met boordstof. Je kan 't niet zien op de foto, maar ik combineerde een gestreepte rood-witte met een helblauwe boordstof. De gestreepte komt wel 'ns piepen tijdens 't dragen en dat zint mij wel. :)

Mijn Fons kreeg een shortje. Een Mamasha meets Dana-shortje, want ik gebruikte 't Jacobpatroon (dat ik eerder al 'ns verkleinde naar een maatje 80) en maakte daar een Racer-patroontje van.



Hij staat er heel grappig mee. 't Valt een beetje lang, maar 't stoort niet echt. 't Volgende exemplaar maak ik wel iets korter, kwestie van de kuiten ook bruin te laten worden he!

1 opmerking:

  1. Rokje staat je! En de shortjes van de kids zijn ook geweldig! Niet erg dat ze wat langer zijn, maakt het net iets anders...

    BeantwoordenVerwijderen