17-06-2013

Geen verbrande haartjes voor Fons!

Ik heb 2 zonen, eentje van 3 en eentje van 1. Den enen is al wat groter dan den anderen, maar wat niet zoveel verschilt, is hun hoofdomtrek. De zonnehoedjes die Ot vorige zomer nog heeft gedragen, passen al lang niet meer op 't koppeke van mijn jongste uk. Tijd dus om de handen uit de mouwen te steken en mijn jongste knaap van een toepke te voorzien!





Veel uitleg hoeft daar niet bij. 't Patroontje is 't alom bekende omkeerbare zonnehoedje van Miekk. Dit keer de peuterversie gemaakt, dus met wat geluk kan ik onze Fons volgend jaar ook nog in de kleuterversie wringen! En na die kleuterversie is ie al wat groter, 4 of zo, en zal ie ongetwijfeld zijn neus ophalen voor spullen die zijn mama heeft genaaid... En moet ik 'm op 't eind van de straat afzetten en niet aan de schoolpoort zelf... En mag ik niet supporteren aan de zijlijn van 't voetbal, want dat is schaamtelijk... *zucht* Of loop ik nu te snel van stapel? :D

Ach wat, nog vlug efkes profiteren van mijn kleine mannetje, dat nog met volle teugen geniet van mama's knuffels, zoentjes en zelfgemaakte brouwsels!

1 opmerking:

  1. Grappig, ik maakte onlangs bijna hetzelfde hoedje, ze zouden zo uit dezelfde winkel kunnen komen :-)

    BeantwoordenVerwijderen