03-03-2014

Een poster op de muur van...

Belofte maakt schuld, dus ik liet op geheel onoriginele wijze mijn oudste knul een naamke trekken. Random.org vond ik nogal zotjes aangezien het hier maar om 9 deelnemers ging en aangezien we een drukke zondag voor de boeg hadden met heel veel zwemmen, lachen en kopje onder gaan, werd 't dus een ouderwetse 'potteke trek'.

Wie gaat naar huis met de valentijnsposter?
Veel tromgeroffel en zo...



Proficiat, Sneksnitje, stuur je mij jouw gegevens door (Carol_Dejonghe@hotmail.com)? Dan komt die poster jouw richting uit!

Heb je trouwens dat Mega Toby-pak opgemerkt? Of het Mega Ot-Toby-pak, zoals ik 't graag noem. Het is het hele weekend niet van Ots lijf geweest. Soms is 't ook wel eens ok om je kind niet altijd als de origineelste naar carnaval te sturen en om 'ns niet tot in de vroege uurtjes te zitten naaien om 'm toch maar 't knapste pak aan te kunnen trekken... Er moeten keuzes gemaakt worden en dat is niet altijd makkelijk, maar als ik de lach op de snoet van mijn zoon zie bij 't dragen van dat 'winkelpak', dan weet ik dat 't goed is...

9 opmerkingen:

  1. Proficiat Sneksnitje! Toch een klein beetje jaloers :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoera, zo leuk, bedankt Mega Ot-Toby om mijn naam eruit te trekken !
    Ik stuur je dadelijk een mailtje.
    'n blije groet,
    sneksniltje

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dag Sneksniltje! Ik heb nog steeds geen mailtje ontvangen. Controleer je dat 'ns aub? Hopelijk zie je deze reactie, want ik kan nergens jouw contactgegevens vinden... :S

      Verwijderen
    2. Oei, ik heb toen nochtans direct een mail verstuurd naar het mailadres dat je hierboven gezet hebt.
      Zou die misschien als spam door je computer tegengehouden zijn ?
      Ik heb er nu eentje verstuurd met mijn gewone mailadres in plaats van die met sneksniltje erin. Hopelijk lukt het nu wel ?
      'n vrolijk groetje,
      sneksniltje

      Verwijderen
    3. Elaba! Tsjuu, 'k heb weer niets ontvangen. Probeer je 't eens naar "meneertjeot@gmail.com"? Ik heb al problemen gehad met mijn mail, maar geen idee hoe 't komt. :S Hopelijk lukt het op deze manier wel!
      Grtjes, Meneertje Ot aka Carol

      Verwijderen
    4. Ik heb twee mailtjes verstuurd naar meneertjeot@gmail.com. Vanuit mijn twee verschillende mailadressen. Dus sorry moest je het mailtje nu plots twee keer ontvangen.Hopelijk lukt het nu wel ?
      'n vrolijk groetje,
      sneksniltje

      Verwijderen
  3. Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Jammer jammer voor mezelf, maar feest feest voor sneksniltje!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. hallo

    kwam je blog tegen en is een hele leuke blog, vol mooie maaksels!
    Vooral de jacob-broek vind ik zo mooi.... maak je die misschien ook op bestelling? tis voor Lode, 1jaar en 3 maandjes groetjes Veronique
    http://veronkiedw.blogspot.be/

    BeantwoordenVerwijderen