19-01-2014

Een boon kado! - Free Printable

Straks smeken jullie mij nog om ermee op te houden, om op te hoepelen met al mijn valentijnskaarten, want jep, ik heb er nog eentje gemaakt. 't Is een specialleke deze keer, met twee eervolle vermeldingen.

Eervolle vermelding 1 : merci lief, voor 't idee van de boon
Eervolle vermelding 2 : merci Malle Mellerd voor 't fantastische "Meneertje Ot"-mannetje

Toen ik zo'n dikke drie jaar geleden de naaimicrobe te pakken kreeg en begonnen was met mijn blog, had ik Malle Mellerd aka Melanie gevraagd of zij voor mij een logo wou ontwerpen. Haar eerste ontwerp was meteen raak, haar "meneertje" had mijn hart gestolen en dat geldt nog steeds. Nog eens een dikke olé pistolet voor zoveel creativiteit en een arm rond je nek en zo.

Ik besliste dat het meneertje van Malle Mellerd ook wel 'ns een plek in de spotlights verdiende, dus hier is zijn "5 minutes of fame"! Geniet ervan, meneertje!


Downloaden kan hier!

En voor wie denkt dat mijn naaimachine geen stof meer te vreten krijgt, die krijgt ongelijk, want volgend weekend toon ik jullie een nieuwe creatie! Eentje zonder Illustrator, eentje zonder photoshop, nog 'ns back to the roots, waarmee 't allemaal begon. Met mijn goed, oud, vertrouwd naaituig! Ola ola, wacht 'ns even, verwacht geen hoogvlieger, 't is een simpel ding, maar 't voelt goed om nog 'ns op die voetpedaal te trappen!

2 opmerkingen: