27-06-2010

Grote zonnehoedjes passen niet op kleine koppies...


Het weekend was heet en hoewel ik dan liever niet achter de naaimachine ga zitten, ben ik toch nogal productief geweest... Gisteren mijn kleedje aangepakt, samen met de naaijuf. Het ziet er snor uit, moet ik zeggen. Nog enkele afwerkingen voor de boeg, maar dat moet vlug te klaren zijn. Deze week nog een avondje doorwerken en de jurk is af. Olé! Dankjewel, Evelyn, voor de tips en de zalige tule-onderrok! :)
Aangezien kleine kindjes en zon niet goed samengaan, wou ik van 't weekend een leuke zonnehoed maken voor mijn kleine Otterman. Vanmorgen opgestaan met veel zin en ideeën en er meteen in gevlogen. 3 uur later had ik een mooie zonnehoed getoverd, maar bleek het koppie van mijn knul enkele maten te klein te zijn... Verdikkeme. Dat wordt dus opnieuw beginnen! Toch blij met mijn prestatie! Ik vind 'm super geslaagd. Vooral ook omdat het zo'n 2 in 1 ding is, draagbaar aan beide kanten, dus voor elke outfit, een passende hoed! :) De hoed verdient een nieuw baasje met een passend kopje. Dus, kandidaat kopers mogen gerust aanbellen!
Mijn uk heeft vandaag zijn nieuwe zwembad getest. Een luxe uitvoering ter waarde van welgeteld 2 euro, maar meer dan goed genoeg voor mijn kleine rebel. Voor herhaling vatbaar, heb ik gemerkt! Hopelijk volgend weekend ook zoveel stralende zon en opnieuw een blije beebie in zijn ietsiepietsie mini badje!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten