01-07-2010

Hoera! Mijn eerste broche is geboren!

Die feestjurk moest en zou af zijn van 't weekend en dekselse mieters, het is me niet gelukt. Zaterdag een hele dag genaaid, gezweet, gevloekt, getornd... en uiteindelijk toch bijna klaar geraakt, maar net niet! Nog enkele afwerkingen met de hand, een bijpassende broche toveren en klaar is kees! Over broches gesproken, ik heb er net eentje gemaakt. Mijn eerste broche! Juij! Ik heb een 'tea cup flower' gemaakt, maar 't dan toch net iets anders afgewerkt. 'k Vind 'm niet ten volle geslaagd, maar als 'maidentrip' vind ik 't wel ok. Ik heb er al een foto van genomen, maar heb nu geen zin meer om die naar de pc over te sassen. Morgen komt ie hier te staan, beloofd. Samen met de foto's van mijn heuse jurk!
Het was warm vandaag, veel te warm. Vandaar mijn zoon nog 'ns getrakteerd op een sessie zwembadje zitten. Hij heeft ervan genoten. Die ellendige hitte kruipt 'm ook in de kleren, die arme mini stakker. Mss krijgt ie van 't weekend van mama een zonnehoed cadeau, die 'm past. Eerst zien wat de andere weekendplannen zijn...
Nog spannende vooruitzichten trouwens! Een creatieve vriendin wil graag een logo ontwerpen en daar zeg ik geen neen tegen! Ik wil al langer labeltjes om aan mijn ontwerpjes te hangen, maar weet niet goed waar naartoe. Ik heb me al suf gezocht op 't net, maar vind geen mooie labels, tenzij je er een miljoental wil bestellen in 1 keer... Voor de kleine liefhebber is 't aabod een beetje sneu. Wie kan me helpen?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten