06-10-2010

Teveel te doen en te weinig tijd...

Emaar neen he, nu heb ik weeral veel te lang gewacht om mijn blog te verwennen met verzinsels... Ik geef het toe, ik heb nog steeds last van de kuisziekte, nestdrang, poetsdrang... En bovendien moet ik ook nog toegeven dat ik het helemaal niet zo erg vind. Ik durf zelfs meer zeggen, ik hoop dat die nestdrang nog wel even mag blijven duren en als het kan, mag dat voor alle eeuwigheid. Ik hou van mijn reine tempel!
Dat gesnak naar een pluisloos paleis komt mijn carrière in de modebranche natuurlijk niet ten goede. Ik heb de laatste dagen nauwelijks plaats genomen achter mijn naaimasjien! Gelukkig heb ik nu weer wekelijks les, dus de routine blijft er wel nog eventjes in en met enige trots kan ik jullie ook melden dat na bijna 5 lessen, mijn rok eindelijk af is... OMG, dat er zoveel uren gesleuteld moet worden om een rok af te krijgen... Gelukkig ken ik nu alle stappen en zou mijn volgende rokje heel wat vlugger geboren moeten worden.
Alsof ik nog niet genoeg tijd tekort heb, beginnen mijn vingers nu ook nog te jeuken om te breien! Ik ben gezegend met zalige collega's en enkele daarvan zijn volop 'into' breien. Hun verhalen en maaksels doen me watertanden, dus ga ik wol halen om een muts te breien. Een werkmakker gaat 't zelfde doen voor mijn lieftallige zoon, met prachtige roestbruinoranje (of zoiets) wol. Ik ben heel benieuwd naar 't resultaat en ben er zeker van dat mijn Meneertje er ontzettend knap zal uitzien!
Zaterdag viert Otto weer feest. Nog 'ns een verjaardagsfeest, maar ditmaal voor de familie. Dat wordt dus weer taart bakken en versieren, maar ik heb er zin in! Het taartje dat we vorige keer hadden gebakken voor kleine Ot, bleek 'm niet zo te bevallen, dus ik denk dat ik 't bij bananentaart en muffins houd. Gelukkig hoef ik geen volledig buffet tevoorschijn te toveren. We vieren Otje's verjaardag, samen met die van 't dochtjertje van mijn zus. Er wordt 'koemelk'-taart besteld voor iedereen, dus moet ik er enkel voor te zorgen dat mijn zoon en ik ook kunnen meesmullen!

Gegroet,
Mama van Meneertje Ot

Geen opmerkingen:

Een reactie posten