14-11-2010

Trots op mijn eigen label!

Het is zover, vanaf nu ga ik door 't leven met een eigen label. Creatieve vriendin Melanie had eerder een logo in elkaar gebokst, dus het was kwestie van een geschikt kanaal vinden om die labels ook echt tevoorschijn te toveren. Cottontrends heeft me kunnen helpen aan 48 innaailabeltjes voor een mooi prijsje. Het was spannend afwachten tot ze in de bus zouden vallen en toen ze er waren, heb ik dan maar meteen de proef op de som genomen en een exemplaartje in een slabbetje genaaid. Mijn logo is misschien iets te groot om op zo'n klein stukje stof te printen, maar ik vind het wel supermooi! Bedankt, Mel!
Ondertussen ook nog het wereldrecord mutsje breien verbroken! Vrijdag zijn we op stap geweest naar Oudenaarde en ik dacht dat we Otje's hoofddeksel waren kwijtgespeeld. Dan maar vrijdagavond nog begonnen met een nieuwe muts. Tot middernacht heb ik zitten breien als gek en zaterdagmiddag heb ik 't ding afgewerkt. Ik heb er geen foto van, maar het is een supermooi hoedje geworden! Nadat ik mezelf helemaal suf had gebreid, haalt papa Otje doodleuk zijn oude mutsje uit zijn jaszak... Ok, niet kwijtgespeeld dus! Bleek dat mijn nieuwe muts een tikkeltje te groot was voor mijn kleine knaap, dus heb ik 't aan Tuur cadeau gedaan. Hij staat er beeldig mee!
Otje met zijn mooie muts

Knusjes bij papa in mijn eerste naaisel ooit


De stofjesbuit van Stoffenspektakel

Otje's eerste 'genaaid-door-mijn-mama-broek'

Een broche voor Lotte

Een kwijldoek voor Otto

Joepie Jippie Ja Jee! Mijn label!

De eerste slab MET label is geboren!

1 opmerking:

  1. Goed gevoel hé, dat eigen label, ik heb er ook net eentje ... en ben er ook heel blij mee

    BeantwoordenVerwijderen