24-03-2013

Goud, wierook en mirre voor Emiel!

De mama van Emiel was blij, dolblij zelfs. Met het dekentje dat ik maakte voor haar kleine slaperke.



De naam heb ik erop gestreken met vliesofix en nog 'ns extra verstevigd met een festonsteek op mijn machine. Ik heb nog heel wat flockfolie in de kast, maar gebruik 't niet zo graag meer. 't Zou niet de eerste keer zijn dat een letter lost en een kado dat stuk raakt, is geen leuk kado, me dunkt...
De paspel die ik heb gebruikt, is goud. Volgens 't lief heel meisjesachtig, maar ik vind 't super staan bij de gekozen stofjes. Emiel kreeg een op en top jongensdeken, wat 't lief er ook van vindt! Ik was er alleszins heel vrolijk over en mijn jongens worden zonder twijfel ook nog getrakteerd op een kussen met gouden paspel.

Emiel kreeg niet alleen een dekentje, maar ook een kruippakje. 



Ik maakte een Illustrator-ontwerp en stuurde dat door naar Cottontrends, waar mijn ontwerp op een kruippakje werd gekleefd. Mijn eerste keer en ik ben niet echt laaiend enthousiast. Het is niet zo proper gedaan en ik hoop dat 't printje er niet meteen na de eerste wasbeurt afbladdert. Afwachten dus... 

De mama van Emiel was content en Emiel, die deed een dutje... in mijn armen... ♥


1 opmerking:

  1. hééél mooi jongensdekentje voor Emiel, maakte jij!!! Knap kado! Super!

    BeantwoordenVerwijderen