11-03-2013

Ot wil treinen, Ot krijgt treinen!

Neefje Tuur kreeg een 'treintrui' en dat wou mijn kleine 'terrible three' ook. Ik had niet meer genoeg stof voor een volledige trui met tsjoekers, maar een voorpand kon ik er nog wel uitwringen. In mijn stoffendoos vond ik een oude trui van mezelf in een mooie, grasgroene kleur en die deed dienst voor de rest. Recyclage, warempel. Speekselmedaille voor mezelf! :D

Het patroontje van de kaptrui uit "Stof voor durf-het-zelvers" werd nog 'ns bovengehaald en ik maakte 'm dit keer gewoon met ronde hals. Stof knippen, in elkaar zetten en boordstof aannaaien, dat alles in een kleine 2 uur tijd. Vanmorgen al kon mijn knaap met zijn nieuwe treinen gaan pronken in de klas!




2 opmerkingen:

  1. Schoontje! Hopelijk doet het zijn buil snel vergeten, tis een ferm exemplaar precies :-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Jaat, 't is een hardnekkige joekel he. Gelukkig had ie er enkel de dag zelf wat last van... Toch nog efkes wachten met die pasfoto's voor zijn reispas... :D

      Verwijderen