23-04-2013

Broeken, broeken, broeken...

Ik ben begonnen aan een broekjesmarathon en eens je de kunst van die broeken door hebt, dan is 't moeilijk om ermee op te houden.

Jullie konden al een glimp opvangen van deze Jacob...
 


De alom gekende en geprezen Jacob, 't blijft een schoon exemplaar, hoewel ik een duidelijke voorkeur heb voor Jacobs voorkant en een haat-liefde verhouding koester met zijn poep... De taille is te laag, die moet ik de volgende keer zeker hoger maken. Ook die neepkes, daar heb ik 't niet zo voor. De volgende Jacob is voor mijn jongste jong en die krijgt dus een hogere poep zonder neepkes. Benieuwd hoe dat straks uitdraait...

Ik maakte nog 2 broeken met het fantastische eenvoudige, maar oh zo schone Dana Made It-patroontje.






Het patroon werd veranderd naar een broek zonder zijnaad en ik tekende er voor 't eerste exemplaar een folietje bij. De zoon vindt 't dik ok, maar 't lief vindt 't maar niets, zo'n 'halve-maan-achtig' toevoegsel. Wat vind jij?
Beide broeken werden afgewerkt met boordstof in de taille en de tweede kreeg ook een reep boordstof onderaan de pijpkes. Lekker makkelijk en snel afgewerkt dus!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten