29-10-2013

Afscheid van mijn boezemvriend

Ik ben mijn boezemvriend kwijt... Mijn eerste boezemvriend hield 't na 13 maand zelf voor bekeken, maar mijn tweede, die bleef precies wel zin hebben in mama's melk! Hoewel ie al kaarsjes heeft uitgeblazen, wordt ie straks pas 2 op 11-11.

Een klein maandje geleden hield zijn mama 't voor bekeken en krijgt ie geen tiet meer voorgeschoteld... Een gek moment eigenlijk, maar ik voel me er okee bij.

Nu ik voltijds aan de slag ben en mijn Fonske bijna 2 is, heb ik geen zin in dat half uurtje eerder wakker worden 's morgens om te voeden en aangezien mijn kleine schurk er geen graten in ziet, vind ik 't ook allemaal okee. Geen schuldgevoel, enkel een blij terugblikken op bijna 2 jaar overdracht van krachtvoer...


3 opmerkingen:

  1. Wauw, dan is Fons geboren op 11-11-11? Goed gemikt :-). (En hmm, is dat kaastaart? Superlekker!)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Jep, goed gezien! Geboren op 11-11-11 en geslapen in ziekenhuiskamer 211. :-) Geen kaastaart, wel kokos-mangotaart. Lekker! :D

      Verwijderen
  2. Kan het recept eens krijgen van die taart?

    BeantwoordenVerwijderen