02-07-2010

Jurk, jurk, jurk

Le moment suprême is aangebroken... Mijn eerste kleedje krijgt een plekje op 't web! :) Wat vind je ervan?
Morgen ga ik stofjes halen om een broche te knutselen. De 'koffietasbloembroche' (amai, wat een naam) vind ik niet super geslaagd om te combineren met de jurk, dus dat wordt van 't weekend nog een beetje denken en prutsen, maar ik kom er wel. De broche wil ik graag in rode stof met witte stippen en die hoop ik te vinden in den Beer in Harelbeke. Wish me luck!

3 opmerkingen:

  1. wat een fantastisch mooie jurk!!
    Heb je dat met een patroon gemaakt? en welke? wil er graag ook zo een maken..

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Goeienavond! Sorry voor mijn late antwoord, maar we zijn op reis geweest en op 't werk is 't de laatste tijd ook nogal hectisch, maar soit, hier ben ik dus eindelijk terug! :)
    Dankjewel voor 't compliment! Ik heb 'm idd met een patroon gemaakt, van Burda Young Fashion : http://www.burdastyle.de/schnittmuster/young-fashion/kleider-partymode/korsagenkleid-im-50er-jahre-look_pid_14_1975.html
    OF
    http://www.patronenwinkel.nl/burda-8174
    Veel succes!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. (ook hier een late reactie..) heel hartelijk bedankt!!

    BeantwoordenVerwijderen